Szukaj
Gwarancja i reklamacje
-
W jaki sposób można zareklamować sprzęt?
Reklamacja Zarejestruj reklamowany produkt na stronie https://www.conrad.pl/zwroty Włóż reklamowany produkt do pudełka. Wydrukuj i naklej na paczkę otrzymaną etykietę zwrotną. N...
-
Przedłużona gwarancja – 48 miesięcy
Produkty oferowane przez Conrad objęte są standardowym 24-miesięcznym okresem gwarancji. Jednak dla wielu urządzeń z naszego asortymentu istnieje możliwość zakupu gwarancji wydłużo...
-
Jak długo trzeba czekać na wymianę produktu w ramach reklamacji?
Produkt wymieniamy do 2 tygodni od daty dostarczenia go do nas. W praktyce jednak czas ten wynosi nie dłużej niż 3 dni robocze.
-
Czy można otrzymać zwrot kosztów reklamowanego produktu?
W przypadku pierwszej reklamacji zawsze wymieniamy produkt na nowy. W przypadku, gdyby usterka się powtórzyła, na konto Klienta zwracana jest wartość zamawianego produktu.
-
Czy kurier, który odbiera wadliwy produkt może od razu przywieźć nowy?
Nie, procedura reklamacji mówi, że najpierw reklamowany sprzęt jest oceniany przez pracowników naszego działu reklamacji. Dopiero po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, następuje w...
-
Jakie są warunki gwarancji?
Wszystkie Produkty oferowane w Conrad.pl objęte są gwarancją udzieloną przez Conrad Electronic SE, Klaus-Conrad-Str. 1, D-92240 Hirschau, Niemcy, nr rejestru: Amtsgericht Amberg HR...
-
Czy firma prowadzi serwis pogwarancyjny?
Nie, firma Conrad Electronic Sp. z o.o. nie prowadzi serwisu pogwarancyjnego. Do wybranych produktów oferujemy przedłużenie gwarancji o dodatkowe 48 miesięcy. Usługa ta wraz z ceną...