Reklamacja
- Zarejestruj reklamowany produkt na stronie https://www.conrad.pl/zwroty
- Włóż reklamowany produkt do pudełka. Wydrukuj i naklej na paczkę otrzymaną etykietę zwrotną. Następnie zanieś przesyłkę do dowolnego punktu DPD. Zachowaj potwierdzenie nadania. Jeżeli chcesz żeby kurier odebrał przesyłkę bezpośrednio od Ciebie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
- Zwrot pieniędzy, naprawa lub wymiana zajmuje maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie i zapakowanie produktu - paczka powinna zawierać wypełniacz oraz powinna być odpowiedniej wielkości. Pozwoli to zapobiec uszkodzeniu i/lub zaginięciu przesyłki.
Możesz również skorzystać z formularza reklamacyjnego załączonego do przesyłki lub pobrać go tutaj.