W jaki sposób można zareklamować sprzęt?

Reklamacja 

  1. Zarejestruj reklamowany produkt na stronie https://www.conrad.pl/zwroty
  2. Włóż reklamowany produkt do pudełka. Wydrukuj i naklej na paczkę  otrzymaną etykietę zwrotną. Następnie zanieś przesyłkę  do dowolnego punktu DPD. Zachowaj potwierdzenie nadania. Jeżeli chcesz żeby kurier odebrał przesyłkę bezpośrednio od Ciebie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. 
  3. Zwrot pieniędzy, naprawa lub wymiana zajmuje maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. 

Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie i zapakowanie produktu - paczka powinna zawierać wypełniacz oraz powinna być odpowiedniej wielkości. Pozwoli to zapobiec uszkodzeniu i/lub zaginięciu przesyłki. 

 

Możesz również skorzystać z formularza reklamacyjnego załączonego do przesyłki lub pobrać go tutaj.