Szukaj
Zamówienia
-
W jaki sposób można złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Chętnie przyjmiemy je także telefonicznie, jak również drogą mailową. Dane kontaktowe Biura Obsługi Klienta: ...
-
Gdzie można sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na "Moje konto" i przejściu do zakładki zamówienia.
-
W jaki sposób można zmodyfikować zamówienie?
Modyfikacja zamówienia jest jak najbardziej możliwa, po warunkiem, że nie jest ono już przetwarzane w naszej centrali. Aby dokonać zmian w zamówieniu należy skontaktować się z nami...
-
W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?
Zamówienie można opłacić korzystając z następujących form płatności: 1. Płatność za pobraniemPłatność przy odbiorze u kuriera. 2. Przedpłata na konto- PayPal, PayU to najpopularnie...
-
Czy można złożyć zamówienie przez telefon?
Oczywiście, do przyjęcia zamówienia potrzebujemy następujących danych: - listę i ilości zamawianych produktów - dane do faktury i wysyłki - numer telefonu kontaktowego i adres e-ma...
-
Czy można złożyć zamówienie przez e-mail?
Oczywiście, do przyjęcia zamówienia potrzebujemy następujących danych: - listę i ilości zamawianych produktów - dane do faktury i wysyłki - numer telefonu kontaktowego i adres e-ma...
-
Czy potwierdzenie płatności przyspieszy realizację zamówienia?
Nie, wysłanie do nas potwierdzenia płatności nie przyspieszy realizacji zamówienia. Zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu należności na koncie bankowym firmy.
-
Skąd można pobrać fakturę proforma?
Faktura proforma wysyłana jest automatycznie po złożeniu zamówienia na skrzynkę pocztową ( powinna dotrzeć maksymalnie w ciągu dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia). W razie...
-
Czy macie sklep stacjonarny?
Nie, nie posiadamy sklepów stacjonarnych. Zachęcamy do złożenia zamówienia z opcją wysyłki. Zamówienie można złożyć bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Chętnie przyjmi...
-
Kiedy można otrzymać darmową wysyłkę?
Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniach powyżej kwoty 399zł brutto. Należy pamiętać, że w przypadku płatności za pobraniem przy doręczeniu, do darmowej wysyłki doliczany jest ...
-
Czy rabaty łączą się z darmową wysyłką?
Oczywiście, zamówienie, które po uwzględnieniu kodu rabatowego opiewa na kwotę 299zł jest objęte również darmową wysyłką.
-
W jaki sposób można zmienić adres wysyłki?
Modyfikacja zmiany adresu doręczenia jest jak najbardziej możliwa, po warunkiem, że nie zostało ono jeszcze wysłane. Aby dokonać zmian w zamówieniu należy skontaktować się z nami t...
-
Co zrobić, gdy nie działa kod promocyjny?
Każdy kod promocyjny powinien działać prawidłowo. Gdyby jednak pojawiły się trudności z jego użyciem, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta - pisząc e-mail lub dzwo...
-
W jaki sposób można wypisać się z newslettera?
W każdej chwili można wypisać się z naszego newslettera. W tym celu wystarczy kliknąć opcję wypisz, która znajduje się na dole w treści e-maila w każdym newsletterze. W przypadku p...
-
Czy wymagacie wysłania potwierdzenia płatności po jej dokonaniu?
Nie, wysłanie do nas potwierdzenia płatności nie jest wymagane, jak również nie przyspieszy realizacji zamówienia. Zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu należności na koncie...
-
Gdzie można znaleźć dane firmy?
Właścicielem sklepu Conrad.pl jest:Conrad Electronic Sp. z o.o. ul. Pilotów 10 31-462 Kraków** NIP: 527-25-49-760NIP UE: PL 5272549760REGON: 141053620Rejestr KRS: Sąd Rejonowy dla ...
-
W jaki sposób można dopłacić pozostałą należność za zamówienie?
Aby dopłacić brakującą różnicę, należy dokonać przelewu kwoty na rachunek bankowy: Conrad Electronic Sp. z o.o.ul. Pilotów 1031-462 Kraków mBank S.A. Nr rachunku: 98 1140 1010 0000...
-
Gdzie można znaleźć dane do przelewu?
Dane do przelewu znajdują się poniżej: Conrad Electronic Sp. z o.o.ul. Pilotów 1031-462 Kraków mBank S.A. Nr rachunku: 98 1140 1010 0000 5194 4100 1007
-
Co zrobić, gdy przelana została za duża kwota za zamówienie?
W przypadku, gdy została przelana za duża kwota za zamówienie, nadpłata zostaje automatycznie zwracana na konto, z którego przyszedł przelew.
-
Jak można zmienić dane na koncie z osoby prywatnej na firmę?
Zmiana danych na koncie z osoby prywatnej na firmę nie jest możliwa. Aby zamówić produkty na firmę należy ponownie zarejestrować się jako firma, korzystając z innego adresu e-mail....
-
Gdzie można śledzić nadaną paczkę?
Każdą wysłaną paczkę można śledzić na stronie przewoźnika. Od razu po jej nadaniu wysyłana jest do odbiorcy wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego oraz z linkiem do śledzeni...
-
Kiedy można otrzymać darmową wysyłkę?
Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniach powyżej kwoty 299zł brutto. Należy pamiętać, że w przypadku płatności za pobraniem przy doręczeniu, do darmowej wysyłki doliczany jest ...
-
Gdzie można znaleźć instrukcję obsługi?
Instrukcję obsługi można znaleźć na stronie produktu oraz w Centrum dokumentacji: https://produktinfo.conrad.com/ Wersja w języku polskim dołączana jest również do każdego produktu...
-
Czy Conrad Electronic codziennie aktualizuje ceny?
Tak, ceny, które pokazujemy przy produktach na naszej stronie są aktualizowane codziennie.
-
Gdzie znaleźć pole do wpisania nazwy firmy?
Możliwość podania danych do faktury wystawianej na firmę istnieje tylko na koncie, które zarejestrowane zostało także jako firma. W celu dokonanie zakupu na firmę prosimy zarejestr...
-
W jaki sposób można usunąć konto w sklepie?
Aby usunąć konto, prosimy skontaktować się z nami wysyłając wiadomość email na adres bok@conrad.pl
-
Czy można dokonać zakupu bez rejestracji?
Każdy użytkownik, który nie posiada konta firmowego może dokonać zakupu bez rejestracji. Służy do tego odnośnik "szybkie zamówienie", który znajduje się w prawym górnym rogu w nasz...
-
Co to jest RFQ?
RFQ to możliwość złożenia szybkiego zapytania ofertowego online dla Klientów biznesowych. System taki pozwala ulepszyć i przyspieszyć proces wyceny, skracając czas realizacji proje...
-
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Nasza firma wysyła paczki na terenie naszego kraju. W celu złożenia zamówienia z opcją wysyłki do innego państwa, prosimy skorzystać ze sklepu www.conrad.com.
-
Czy jest możliwy zakup w systemie ratalnym?
W chwili obecnej nie posiadamy możliwości zakupu na raty w naszej firmie.