Przejdź do głównej zawartości
Strona główna centrum pomocy firmy Conrad Electronic Polska
Pomoc i kontakt

Szukaj

  1. Conrad Electronic Polska
  2. Gwarancja i reklamacje

Czy można otrzymać zwrot kosztów reklamowanego produktu?

W przypadku pierwszej reklamacji zawsze wymieniamy produkt na nowy. W przypadku, gdyby usterka się powtórzyła, na konto Klienta zwracana jest wartość zamawianego produktu.

Artykuły w tej sekcji

  • Przedłużona gwarancja – 48 miesięcy
  • W jaki sposób można zareklamować sprzęt?
  • Jakie są warunki gwarancji?
  • Jak długo trzeba czekać na wymianę produktu w ramach reklamacji?
  • Czy kurier, który odbiera wadliwy produkt może od razu przywieźć nowy?
  • Czy można otrzymać zwrot kosztów reklamowanego produktu?
  • Czy firma prowadzi serwis pogwarancyjny?
O firmie Usługi i funkcjonalnośc Dlaczego Conrad