Naszym stałym klientom biznesowym oferujemy formę płatności z odroczonym terminem. Jest to forma płatności przyznawana po indywidualnych ustaleniach z klientem. Termin płatności zależy głównie od wielkości i regularności zakupów w naszej firmie. Klienci, którzy rozliczają się z nami na zasadach odroczonego terminu płatności, są proszeni o dostarczenie aktualnych dokumentów rejestracyjnych firmy. Można to zrobić przesyłając dokumenty faksem (12 622 98 10) lub mailowo na adres bok@conrad.pl Na każdym dokumencie sprzedaży znajduje się właściwy numer konta, na które należy dokonywać przelewu należności.
Numer rachunku wpłaty należności to:
Conrad Electronic Sp. z o.o.
ul. Kniaźnina 12
31-637 Kraków
mBank S.A. Nr rachunku: 98 1140 1010 0000 5194 4100 1007
W razie opóźnienia w zapłacie, jesteśmy uprawnieni do naliczania odsetek ustawowych.